Черные списки Украины - UkrBlackLIstЧерные списки Украины - UkrBlackLIst
  Черные списки Украины - UkrBlackLIst
Реєстрація Правила форумаFacebookTelegramРеклама на форуме   Повідомлення за день Пошук

Повернутись   Черные списки Украины - UkrBlackLIst > Довідка > Довідка по форуму


Пошук по довідці Пошук по довідці
Слова для пошуку:
Matching Options:
Шукати у:

Мій профіль

Що таке профіль?

Кожен учасник сайту має свою особисту сторінку, іменовану профілем. Вона містить інформацію, яку користувач вказав самостійно при реєстрації, або у своєму кабінеті.

Існує безліч способів подивитися профіль користувача. Де б ви не зустріли ім’я користувача, спробуйте натиснути на нього, і в більшості випадків сайт перемістить вас в профіль відповідного користувача.

Список користувачів дає вам можливість побачити всіх зареєстрованих користувачів на сайті, а також можливість швидкого переходу у профілі потрібних користувачів (якщо, припустимо, відсортувати користувачів за кількістю повідомлень або за датою реєстрації.

Якщо ви увійшли на сайт під своїм ім’ям користувача, то ви можете переглянути свій профіль, натиснувши на своє ім’я в блоці привітання, що знаходиться зверху сторінки.

Ви також можете перейти до профілю потрібного користувача, ввівши (без знаків "<" і ">") в адресному рядку браузера наступне: https://www.ukrblacklist.com.ua/member.php?username=<им’я_потрібного_користувача>

Що ще знаходиться у профілі?

У вкладці "Про мене" знаходиться інформація, яку користувач ввів самостійно. У вкладці "Статистика" знаходяться різноманітні статистичні дані, такі як кількість повідомлень на форумі та дата реєстрації.

Ще в профілі знаходиться список друзів (?) користувача, їх фотографії (якщо завантажена на сайт), а також список учасників, які нещодавно переглядали цей профіль.

Крім вищевказаного, у профілі відображається список альбомів (?) користувача і груп (?), до яких він входить.

Що таке публічні повідомлення?

Публічні повідомлення - це повідомлення, які виставлені на загальний огляд в профілі користувача. Щоб відправити публічне повідомлення, виберіть вкладку "Публічні повідомлення" і використовуйте відповідну форму, що знаходиться над списком публічних повідомлень. Ви можете використовувати лише певні функції щодо форматування повідомлень. Публічне повідомлення буде відображатися усім, хто зайде в профіль цього користувача, включаючи гостей і пошукових машин, якщо це дозволив адміністратор. Щоб надіслати повідомлення, яке буде бачити тільки одержувач, використовуйте приватні повідомлення.

Публічні повідомлення можуть бути відредаговані або, навіть, видалені адміністрацією, а також користувачем, якому адресоване це повідомлення. Якщо ви бачите публічне повідомлення, яке порушує якісь правила форуму, ви можете повідомити про нього адміністрацію, натиснувши на посиланні "Поскаржитися". Пройшовши за посиланням "Весь діалог", ви побачите список всіх публічних повідомлень, які відправляли один одному автор публічного повідомлення і користувач, чий профіль ви переглядаєте.


Кабинет пользователя

Кабінет - це місце, де ви можете змінити настройки сайту, які будуть застосовуватися особисто для вас. Щоб зайти в свій кабінет, ви повинні бути зареєстровані на сайті. Якщо ви зайшли на сайт під своїм ім’ям користувача, то на панелі навігації, що знаходиться зверху багатьох сторінок сайту, буде відповідне посилання: "Мій кабінет".

Головна сторінка вашого кабінету відображає всі сповіщення, включаючи інформацію про нові особисті повідомлення та очікуючі пропозиції дружби. Інші сторінки вашого кабінету дозволяють вам:

  • Змінити вашу адресу електронної пошти та пароль
  • Змінити налаштування конфіденційності
  • Змінити відображення свого профілю
  • Читати і відправляти особисті повідомлення
  • Управляти підписками на теми і розділи
  • Управляти списком друзів і знайомих
  • Управляти групами

Зміна даних користувача

Як змінити дані про себе?

Ви можете змінити інформацію про себе в вашому кабінеті. Для зміни основних даних (включаючи вашу адресу електронної пошти та пароль), оберіть розділ "Редагувати дані". На цій сторінці ви зможете вказати безліч обов’язкових і не обов’язкових даних про себе, причому деякі дані будуть відображатися у вашому профілі. Вам не слід вводити інформацію про себе, яку ви не бажаєте давати на публічний розгляд, за винятком адреси електронної пошти, введення якої обов’язковий.


Підписи, аватари і фотографії

Що на цьому сайті мається на увазі під підписом?

Підпис - інформація, яка відображається внизу всіх ваших повідомлень. Вона може включати, залежно від налаштувань, зроблених адміністратором, зображення, посилання на сайти, цитати і так далі.

Що таке аватар?

Аватар - невелике статичне або анімоване зображення, зазвичай не є істинною фотографією користувача, яке відображає суть користувача і допомагає максимально правильно створити перше враження у співрозмовника. У деяких випадках, адміністратор може заборонити використання аватарів взагалі, або дати можливість використовувати його тільки певним користувачам. Адміністратор може надати декілька попередньо встановлених аватарів, які можуть використовувати учасники сайту, а також дати можливість користувачам завантажувати власні аватари зі своїх комп’ютерів. Аватари відображатимуться у повідомленнях користувачів, а також в їх профілях.

Що на цьому сайті мається на увазі під фотографіями?

Фотографії - це зображення, що завантажуються користувачами самостійно, і відображаються тільки в профілі. Можливість завантаження фотографій встановлюється адміністратором.

Як мені додати підпис, встановити аватар і завантажити фотографію?

Все це можна зробити в своєму кабінеті (звичайно, якщо адміністратор дозволив це в налаштуваннях).

Щоб додати або змінити підпис, натисніть на посилання "Редагувати підпис", що знаходиться в секції "Налаштування і параметри" вашого кабінету.

Щоб вибрати собі аватар з встановлених, або завантажити власний, натисніть на посилання "Змінити аватар" у тій самій секції.

Щоб завантажити фотографію, натисніть на посилання "Змінити фотографію" у секції "Мій профіль".


Інші налаштування і параметри

Для чого інші налаштування?

У вашому кабінеті у секції "Налаштування і параметри" є розділ "Опції". Він містить такі налаштування:

  • Конфіденційність:
    • "'Невидимий' режим" - визначає, чи можуть інші учасники сайту бачити, що ви в даний момент на сайті і на якій сторінці ви знаходитесь
    • "Відображати ваш рівень репутації" - якщо репутація включена адміністратором, то за допомогою даної опції ви можете приховати її значення від інших користувачів
    • "Дозволити завантаження vCard» - визначає, чи можуть інші учасники сайту скачувати vCard, яка містить вашу адресу електронної пошти та ім’я користувача.
  • Повідомлення і сповіщення:
    • "Отримувати електронні листи" - визначає, чи бажаєте ви отримувати електронні листи від інших учасників і адміністрації
    • "Спосіб підписки на теми" - спосіб повідомлення про нові повідомлення в темах, на які ви підписані (?)
    • "Приватні повідомлення" - визначає, як ви бажаєте використовувати приватні повідомлення (?) цьому сайті
    • "Публічні повідомлення" - визначає, як ви бажаєте обмежити відправку публічних повідомлень у ваш профіль
  • Опції перегляду тем:
    • "Елементи повідомлення" - чи бажаєте ви бачити підписи, аватари та зображення в повідомленнях
    • "Режим відображення теми" - режим відображення повідомлень за замовчуванням (?)
    • "Число повідомлень на сторінці"
    • "Вік тем для відображення" - теми, старіші, ніж вказаний тут проміжок часу, не будуть відображатися
  • Опції дати і часу:
    • "Часовий пояс" - ваша різниця в часі від GMT/UTC (зміщення у часі визначається географічним місцем розташування)
    • "Початок тижня" - для календаря (?).
  • Інше:
    • "Інтерфейс редактора повідомлень" - тип редактора повідомлень. Ви можете вибрати з звичайного редактора (без панелі додавання BB кодів), стандартного редактора (з панеллю) та візуального редактора (ви одразу бачите, як текст буде виглядати в остаточному варіанті).
    • "Стиль сайту" - цей пункт доступний, якщо сайт підтримує декілька стилів і адміністратор дав можливість вибору між ними
    • "Мова сайту" - цей пункт доступний, якщо сайт підтримує кілька мов інтерфейсу (наприклад, російська та англійська). При переключенні мови всі керуючі елементи і довідка буде переведена на відповідну мову. При цьому повідомлення і теми, створені користувачами, перекладені не будуть!

Зміна оформлення профілю

Як можна змінити оформлення мого профілю?

Ви можете змінити дизайн і стиль вашого профілю (якщо це дозволив адміністратор) за допомогою секції "Стиль профілю" у вашому кабінеті.Ви можете задати колірну схему, шрифт, параметри границь і відступів між елементами на сторінці.

Також ви можете використовувати свої зображення як фонові для різних розділів профілю. Для цього вам буде потрібно завантажити фонові зображення в один з ваших альбомів (?). В якості фонових зображень можуть бути використані зображення з публічних альбомів та альбомів профілю, але не з приватних альбомів.


Групи

Що таке група?

Група об’єднує людей за інтересами чи ще якоюсь ознакою. Вони дають можливість своїм учасникам спілкуватися, а також завантажувати зображення, щоб інші учасники їх оцінили та обговорили.

Ви можете знайти список груп у розділі "Членство в групах" вашого профілю (?).

Список груп містить усі групи, які існують на цьому сайті. Ви можете відсортувати його за кількістю учасників, повідомлень чи зображень, назвою групи, датою створення групи або даті останнього повідомлення в ній. Також доступний пошук по групах.

Як мені вступити в певну групу?

Щоб вступити в групу, натисніть на її назву, а потім пройдіть за посиланням "Вступити". Якщо ви вступили до групи, то її назва буде відображатися у вашому профілі. У групи можуть вступати тільки зареєстровані користувачі.

Чи можу я створити свою групу?

Так, якщо ви є зареєстрованим користувачем і адміністратор дозволив це. Щоб це зробити, перейдіть на сторінку зі списком груп і натисніть на посилання "Створити групу". Вкажіть назву і опис групи, а також виберіть її тип. Існують три типи груп:

  • Публічна - відкрита для всіх. Будь-який зареєстрований користувач зможе вступити до неї і залишати повідомлення
  • Тільки для своїх - вимагає запрошення на вступ. Запрошення можуть бути відправлені тільки засновником групи, а також модераторами та адміністраторами. Щоб надіслати запрошення, натисніть на посилання "Очікують та запрошені учасники", що знаходиться внизу сторінки даної групи
  • модерується - відкрита для всіх, але повідомлення в ній будуть перевірятися, перш ніж будуть відображені для всіх. Перевіряти повідомлення може засновник гурту, а також модератори й адміністратори

Друзі та знайомі

Яка різниця між знайомим і другом?

Дружба передбачає взаємність, двосторонній зв’язок між користувачами. Вона ініціюється одним користувачем і приймається іншим.

Знайомство - однобічний варіант дружби. Воно може відбутися в тому випадку, якщо кінцевий користувач не прийняв пропозицію дружби, або пропозиція чекає відповіді, або ви не бажаєте пропонувати в даний момент дружбу цій людині, але при цьому зберегти його у списку знайомих.

Де відображається список друзів і знайомих?

Список ваших друзів і знайомих відображається на сторінці "Друзі і знайомі" у вашому кабінеті. Ваші друзі відображаються ще й у вашому профілі.

Як я можу надіслати пропозицію дружби, прийняти пропозицію від друга і розірвати дружбу?

Є два способи надсилання пропозиції дружби іншому користувачу:

Найпростіше: зайти в профіль потрібного користувача і натиснути на посилання "Дружити".

Інший варіант: додати користувача спочатку до вашого списку знайомих. Потім, на сторінці "Друзі та знайомі" надіслати пропозицію дружби, поставивши відмітку в полі "Друг", що знаходиться поряд з ім’ям користувача, і натиснувши на кнопку "Зберегти".

Якщо ви знаєте ім’я користувача, з яким ви бажаєте дружити, то можете відправити йому пропозицію дружби безпосередньо, вказавши його ім’я користувача і натиснувши на кнопку «Додати друга».

Щоб прийняти пропозицію дружби, перейдіть на сторінку "Друзі та знайомі". Внизу сторінки ви побачите список чекаючих пропозицій дружби. Позначте запити, які ви бажаєте прийняти і натисніть на кнопку "Прийняти", потім збережіть зміни. Якщо ви бажаєте відхилити пропозиції, то виберіть потрібні і натисніть кнопку "Відхилити".

Розірвати дружбу можна трьома способами:

  • На сторінці "Друзі та знайомі" зніміть галочку у поля "Друг" для потрібних користувачів і збережіть зміни. Якщо ви не бажаєте, щоб користувач був навіть у вашому списку знайомих, відзначте обидва поля для цього користувача.
  • У вашому профілі натисніть на "Друзі" і, потім, «Розірвати дружбу» поряд з обраним ім’ям користувача.
  • У профілі користувача, з яким ви бажаєте розірвати дружбу, натисніть на кнопку "Друзі", потім знайдіть своє ім’я користувача і натисніть на посилання «Розірвати дружбу».

Альбоми і зображення

Як користуватися альбомами?

Якщо ви є зареєстрованим користувачем, ви можете створювати альбоми зображень. Для цього вам слід зайти в свій кабінет, вибрати розділ "Зображення і альбоми" і натиснути на посилання "Додати альбом".

Кожен альбом повинен мати назву (наприклад, "Божевільний офіс"), а також ви можете додати опис (наприклад, "Фото з корпоративної вечірки 07.03.2008"). Альбоми бувають трьох типів:

  • Публічні - зображення з таких альбомів можуть переглядати всі
  • Особисті - зображення з таких альбомів доступні тільки вашим друзям і знайомим (?), а також керівництву сайту (адміністраторам і модераторам)
  • Альбоми профілю - перегляд таких альбомів доступний тільки вам. Проте, ви можете використовувати зображення з таких альбомів для зміни оформлення свого профілю (?)

Як завантажити зображення / фотографію?

Ви зможете завантажувати зображення, якщо створите принаймні один альбом. Просто зайдіть у потрібний альбом і натисніть на посилання "Завантажити зображення".

Після завантаження ви зможете вказати опис до кожного зображення, встановити одне з зображень як обкладинку альбому, яка буде відображатися при перегляді вашого профілю. Щоб видалити альбом або відредагувати його назву, опис або тип, натисніть на посилання "Редагувати альбом".

Всі користувачі сайту, які мають доступ до ваших зображень в альбомах, можуть прокоментувати їх. Коментування зображень дуже схоже на відправку публічних повідомлень (?). Ви можете видалити будь-який коментар до зображення у ваших альбомах, а також поскаржитися на недоречні коментарі модераторам.

Після того як ви завантажили зображення, ви зможете помістити його в своїх повідомленнях, використовуючи спеціальний BB код, який відображається під зображенням при перегляді на повний екран.


Приватні повідомлення

Користувачі можуть надсилати один одному приватні повідомлення, якщо це дозволено адміністрацією.

Як відправити приватне повідомлення?

Приватні повідомлення об’єднують електронні листи і повідомлення на сайті, дозволяючи відправити зареєстрованому користувачу повідомлення, що містить BB коди, смайли і зображення, при цьому ніхто інший, крім одержувача, не зможе прочитати його.

Щоб відправити приватне повідомлення зареєстрованому користувачу, вам слід натиснути на посилання "Нове повідомлення" у розділі "Приватні повідомлення" вашого кабінету (?), або натиснути на кнопку Особисте повідомлення Особисте повідомлення в списку учасників, або перейти за аналогічним посиланням у повідомленнях або профілі потрібного користувача.

При відправці повідомлення, ви можете вибрати збереження копії повідомлення у вашій папці "Відправлені".

Які дії доступні в папках особистих повідомлень?

За замовчуванням, у вас є дві теки повідомлень: "Вхідні" та "Надіслані"

Папка "Вхідні" містить всі нові повідомлення, які ви отримали. У ній відображається список усіх отриманих повідомлень, імена відправників і дата відправки.

Папка "Відправлені" містить копії всіх повідомлень, які ви надсилали, за умови, що ви вибрали збереження копій.

Ви можете створити додаткові папки для ваших повідомлень, натиснувши на посилання "Редагування папок".

У кожній папці є управляючі елементи, що дозволяють вам вибрати певні повідомлення і, або перемістити їх в іншу вашу папку, або видалити їх. Після вибору потрібних повідомлень, вкажіть необхідну дію в полі "Вибрані повідомлення", що знаходиться нижче списку повідомлень:

  • Перемістити в папку
  • Видалити
  • Позначити як прочитані
  • Відзначити як непрочитані
  • Завантажити як XML
  • Завантажити як CSV
  • Завантажити як текст

Цілком ймовірно, що адміністратор обмежив розмір скриньки приватних повідомлень, тому вам слід періодично чистити його. Якщо ви досягнете межі для збережених особистих повідомлень, ви не зможете ні отримати, ні відправити приватні повідомлення доти, поки не видалите декілька старих.

Якщо вам хочеться зберегти повідомлення, перш ніж видалити їх, ви можете скористатися однією з опцій "Завантажити як ..." і зберегти їх на своєму комп’ютері.

На будь-яке отримане повідомлення ви можете відповісти з цитуванням, або переслати його іншому користувачу (або навіть декільком користувачам з вашого списку знайомих).

Як відстежувати повідомлення на предмет прочитання?

Ви можете запросити отримання повідомлення про прочитання вашого особистого повідомлення адресатом. Щоб дізнатися, чи прочитано лист, використовуйте сторінку "Відстеження повідомлень".

Ця сторінка розділена на дві секції: непрочитані і прочитані повідомлення.

Секція непрочитаних повідомлень відображає список всіх повідомлень, які були відправлені вами, але поки не були прочитані адресатами (або адресат заборонив сайту надсилати сповіщення про прочитання).

Секція прочитаних повідомлень відображає список всіх повідомлень, які були прочитані адресатами, і адресат не став забороняти сайту відправляти вам повідомлення про прочитання. Також відображається дата прочитання повідомлення.

Ви можете побажати скасувати відстеження якого-небудь повідомлення. Для цього виберіть потрібне повідомлення (або декілька повідомлень) і натисніть на кнопку "Видалити вибране".

Якщо ви отримали повідомлення з запитом сповіщення про прочитання, то ви можете заборонити сайту надсилати таке сповіщення. Щоб зробити це, просто виберіть "Ні" при отриманні запиту на відправку повідомлення.


Підписки

Що таке підписки?

Підписка є одним із способів стеження за активністю у певних темах чи розділах. Оновлення будуть відображатися в вашому кабінеті, а також, якщо ви цього захочете, вони будуть надсилатися на вашу адресу електронної пошти.

Як я можу додати підписку на певну тему або розділ?

Щоб підписатися на розділ, натисніть посилання «Параметри розділу", що знаходиться над списком тем цього розділу, а потім виберіть у меню "Підписатися на цей розділ". Далі вас попросять вибрати спосіб підписки на даний розділ. Якщо обраний вами розділ має підрозділи, то ваша підписка буде поширюватися і на них.

Щоб підписатися на тему, натисніть на посилання «Параметри теми», що знаходиться над списком повідомлень цієї теми, а потім виберіть у меню "Підписатися на цю тему". Після цього Вамбуде запропонувано вибрати спосіб підписки на дану тему.

Які існують способи підписок?

Існують три способи підписки на розділ:

  • Без повідомлення по електронній пошті - список оновлень відображатиметься лише у вашому кабінеті. Ви не будете отримувати повідомлення про нові повідомлення в темах і про нові теми у розділі.
  • Щоденне оновлення по електронній пошті - один раз на добу буде надсилатися електронний лист, що містить інформацію про всі нові та оновлені теми цього розділу та його підрозділів. Якщо жодна тема не оновилася, і нових тем не було створено ні в цьому розділі, ні в його підрозділах, то електронний лист не буде надіслано.
  • Щотижневе оновлення електронною поштою - один раз на тиждень буде надсилатися електронний лист за тим же принципом, що і в попередньому пункті.

Для підписок на теми вищевказані способи теж актуальні, але до них додається ще один:

  • Миттєве сповіщення по електронній пошті - щоразу при відправці ким-небудь повідомлення в підписану тему, вам буде надіслано електронного листа. Врахуйте, що підписка буде заблокована доти, поки ви знову не завітаєте на сайт, щоб не навантажувати поштові сервери.

Як я можу керувати підписками?

Ви можете розташувати підписки на теми по папках, щоб зручніше було ними управляти. Ви можете створити необмежену кількість папок за допомогою розділу "Редагування папок" секції "Теми з підпискою" вашого кабінету. Щоб додати нову папку, введіть її назву у порожні поля і збережіть дані. Щоб видалити папку, очистіть поле з її назвою і збережіть дані. Для редагування назви папки просто виправте його у відповідному полі і, знову ж, збережіть дані.

Ви можете управляти підписками індивідуально за допомогою розділу "Список підписок" секції "Теми з підпискою" вашого кабінету. Просто виберіть підписки, а потім вкажіть потрібну дію (видалити, перемістити в іншу папку або змінити спосіб підписки)

Підписками на розділи не можна керувати за допомогою розділу "Список підписок". Вони відображаються на головній сторінці вашого кабінету, де ви можете їх скасувати.


Репутація

Що таке репутація?

Репутація - спосіб виставлення рейтингу користувачам залежно від якості їх повідомлень. Якщо адміністратор включив систему репутації, то відповідні іконки (або просто числові значення) будуть відображатися в повідомленнях.

Репутація може бути позитивною Іконка позитивної репутаціі , негативною  Іконка негативної репутації або нейтральною Іконка нейтральної репутаціі. Можливість присвоювання негативної оцінки визначається налаштуваннями, зробленими адміністратором. Нейтральна репутація присвоюється користувачем, який не відповідає критеріям, встановлених адміністратором, необхідних для зміни репутації інших користувачів.

Як я можу присвоїти репутацію кому-небудь?

Щоб призначити репутацію, натисніть на відповідну іконку в потрібному повідомленні. Відобразитися форма, в якій ви можете вказати тип репутації (позитивна чи негативна) і причину присвоювання. Якщо можливість присвоювання негативної репутації вимкнена, то у цій формі буде лише поле для вказання причини. Ви не можете двічі присвоїти репутацію в одному повідомленню.

Як мені дізнатися яку від кого репутацію я отримав(ла)?

Ви можете побачити список останніх змін у вашій репутації внизу головної сторінки вашого кабінету. У списку відображується, хто яку репутацію вам присвоїв і з якої причини. Загальне значення репутації відображається як набір іконок репутації, відображуваних у ваших повідомленнях і профілі. Чим більше позитивних відгуків, тим більше позитивних іконок буде відображатися, чим більше негативних відгуків, тим більше негативних іконок буде відображатися. Позитивні і негативні іконки компенсують одна одну, тому відображатися будуть іконки тільки одного типу.

Як багато репутації присвоюється за один раз? Що таке вага репутації?

Залежно від налаштувань, зроблених адміністратором сайту, в повідомленнях може відображатися пункт "Вага репутації", який показує, скільки пунктів репутації буде давати (або знімати) користувач за одне присвоювання. Значення ваги репутації визначається адміністратором і може збільшуватися залежно від ряду причин (термін перебування на сайті, кількість повідомлень і так далі).

Що робити, якщо я не хочу, щоб інші знали мою репутацію?

Ви можете відключити відображення вашої репутації за допомогою свого кабінету. Зайдіть в розділ "Опції" і знайдіть пункт "Відображати ваш рівень репутації". Зніміть позначку з цього пункту і збережіть дані. Іконки вашої репутації заміняться на іконки прихованої репутації Іконка прихованої репутаціі , при цьому ви все одно зможете присвоювати репутацію іншим, а інші зможуть присвоювати її вам.


Форум Харькова - Харьковский Форум


Поточний час: 12:04. Часовий пояс GMT +3.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright © 2024 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
Переклад: активісти vBSupport.org